VERKKOKAUPAN TILAUS- JA SOPIMUSEHDOT

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan osoite: www.minnin.fi

Verkkokaupan yhteystiedot: Minnin Oy, info@minnin.fi

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 14 %. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilauksen sitovuus

Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on hyväksynyt nämä tilaus- ja sopimusehdot sekä hyväksynyt tilauksen. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa näkyy tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Lue tilausvahvistus tarkasti läpi sen saatuasi ja tarkista, että tilausvahvistus on yhtäläinen tilauksesi kanssa. Voimassa oleva hinta on hinta, mikä on tilausta tehdessä näkynyt verkkokaupassa.

Tuotetiedot

Tuotetiedot on pyritty tekemään mahdollisimman kattaviksi ja tarkoiksi. Jos tarvitset lisää tietoa tuotteista, ota yhtyettä info@minnin.fi . Vastaamme mielellään kysymyksiisi koskien tuotteitamme. Älä tilaa tuotetta, mikäli olet epävarma tuotteen sopivuudesta.

Maksaminen

Käsittelemme tilauksen saatuamme tilauksesta maksusuorituksen. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (Y-tunnus 2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle eli meille. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Saat Paytrail Oyj:ltä maksuvahvistuksen, jossa on kerrottu maksun summa, maksutunnus sekä päivämäärä. Maksuihin ja maksutapoihin liittyvissä kysymyksissä tai ongelmissa sinua palvelee Paytrailin asiakaspalvelu numerossa 020 718 1830 (ark. klo 8-19 UTC +2/3) tai asiakaspalvelu@paytrail.com.

Maksutavat

Verkkokauppamme maksutavat ovat:

  • Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
  • Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron ja Mastercard
  • Lasku- ja osamaksu: Walley
  • Mobiilimaksaminen: MobilePay

Tilaus- ja maksuvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet tilauksen tuotelistauksen, laskun loppusumman ja veroerittelyn. Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön, mikäli olet rekisteröitynyt verkkokaupan asiakkaaksi ennen tilausta tai tilauksen aikana.

Toimitus

Logistiikan yhteistyökumppanimme ovat Shipit, Posti ja Matkahuolto, ja toimitamme tilauksia kaikkialle Suomeen. Kassanäkymässä voit valita haluamasi toimitustavan. Syöttämällä kassanäkymässä postinumerosi sille varattuun kenttään näet postinumeroalueellesi tarjolla olevat toimitustavat.

Tilaus toimitetaan kassalla antamaasi postiosoitteeseen, joka on ensisijaisesti syöttämäsi laskutusosoite tai erikseen antamasi toimitusosoite.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Mikäli toimitus myöhästyy, tiedotamme siitä mahdollisuuksien mukaan.

Posti

Posti toimittaa paketteja pakettiautomaatteihin, palvelupisteisiinsä sekä kotiinkuljetuksena. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat paketin koosta ja painosta. Kotiinkuljetuksissa Posti sopii toimitusajan vastaanottajan kanssa.

  • nouto Postin toimipisteestä tai pakettiautomaatista 4,90 €
  • Postin kotiinkuljetus 12,90 €
  • pakettiautomaatteihin tilattaessa tilauksen maksimipaino 35 kg
  • toimitusaika 3 – 6 arkipäivää
  • ilmainen toimitus yli 60,00 € tilauksille

Matkahuolto

Matkahuolto kuljettaa paketit palvelupisteisiinsä, pakettiautomaatteihin sekä kotiinkuljetuksena. Kotiinkuljetuksissa Matkahuolto sopii toimitusajan vastaanottajan kanssa.

  • nouto Matkahuollon toimipisteestä tai pakettiautomaatista 4,90 €
  • Matkahuollon kotiinkuljetus 12,90 €
  • pakettiautomaatteihin tilattaessa tilauksen maksimipaino 30 kg
  • toimitusaika 3 – 6 arkipäivää
  • ilmainen toimitus yli 60,00 € tilauksille

Noutopisteessä

Noutaaksesi pakettisi tarvitset noutotavasta riippuen joko saapumisilmoituksen kuljetusyhtiön lähettämine koodeineen tai lähetystunnuksen, jonka olet saanut ainakin meidän toimitusvahvistuksestamme. Palvelupisteistä pakettia noudettaessa tarvitset mukaan myös henkilötodistuksesi. Hakiessasi toiselle henkilölle osoitettua pakettia tarvitset myös valtakirjan.

Yksityishenkilön valtakirjassa tulee olla seuraavat tiedot: valtuuttajan nimi, syntymäaika, päivämäärä, valtuuttajan allekirjoitus ja nimenselvennys sekä valtuutetun syntymäaika ja nimi.

Yrityksen osalta valtakirja tarvitaan, jos noutajalla ei ole yrityksen nimenkirjoitusoikeutta. Yrityksen osalta valtakirjaan tarvitaan, jos noutajalla ei ole yrityksen nimenkirjoitusoikeutta. Yrityksen valtakirjassa tulee olla seuraavat tiedot: nimenkirjoitusoikeuden omaavan henkilön nimi ja allekirjoitus, yrityksen nimi, y-tunnus, päivämäärä sekä valtuutetun nimi

Tuotteen palauttaminen

Minnin Oy noudattaa kuluttajasuojalakia ja kuluttajaviraston verkkokauppaohjeita.

Tuotteiden vastaanottamisen jälkeen suosittelemme, että mahdollisimman pian tarkistat, että toimitus vastaa tilausvahvistusta, etteivät tuotteet ole vaurioituneet kuljetuksessa tai ettei tuotteissa muuten ole virheitä tai puutteita. Kaikilla verkkokaupan tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Asiakas vastaa tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kustannuksista kuten toimituskuluista. Palautusoikeus ei koske avattuja ruoka -ja lisäravinnepakkauksia.

Mikäli tuote on palautettu 14 päivän kuluessa ja se on myyntikuntoinen, palautamme 100 % tilauksen arvosta. Minnin Oy palauttaa summan viimeistään 14 päivää siitä päivästä, jolloin Minnin Oy on vastaanottanut asiakkaan ilmoituksen edellyttäen, että Minnin Oy on tämän ajan sisällä vastaanottanut palautettavan tavaran muuttumattomana tai kuitin siitä, että tavara on lähetetty takaisin.

Ennen tuotteen palautusta, olethan yhteydessä meihin sähköpostitse info@minnin.fi.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä lähetykset voivat vaurioitua. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee noutopisteessä heti asiasta vahinkoilmoitus. Lisäksi tee myös vahinkoilmoitus asiakaspalveluumme info@minnin.fi ja olemme sinuun yhteydessä ilmoituksen saatuamme.

Reklamaatiot

Minnin Oy vastaa virheestä, joka on ollut tavarassa luovutushetkellä. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, väärä määrä tuotteita tai itse tuote on vaurioitunut, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa osoitteeseen info@minnin.fi.

Ylivoimainen este (Force majeure)

Minnin Oy ei ole velvollinen täyttämään sopimusta, mikäli jokin ylivoimainen este, kuten luonnon olosuhteet, tulipalo, konevaurio, lakko, sota tai liikennehäiriö, estää tavaran tai sen osan toimittamisen. Jos sopimuksen täyttäminen edellyttäisi myyjältä kohtuuttomia uhrauksia ostajalle koituvaan etuun nähden, myyjä ei ole velvollinen täyttämään sopimusta.

Riitojen ratkaisu

Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

Yhteystiedot

Minnin Oy
Järvipuistonkatu 2 B6
04400 Järvenpää

info@minnin.fi
Puh. 040-8358929
Y-tunnus 3192194-5